Loma osa 1: Done.
Mitä tuli tehtyä? Vaikka ja mitä. Kiirusta pukkas ja anteeksi pyydetään kaikilta ketä ei keretty näkemään, elokuussa sitten uudestaa.
Lyhykäisyydessään siis:
- Juhannus 10pistettä. Ihania ystäviä ja ihanat ruuat, juomat, sauna, uinti, jalkapallo ja suomi tietovisa.
- Urhon synttärit 10 pistettä. Nam ja Jam ja erityismaininta alle 2 viikoisen ensi esiintymiselle.
- Herra Hakkaraisen talo 10 pistettä. Mahti paikka Sastamalassa. Siis junioreille. Ja ehkä Juholle.
- Urhon mansikka-yliannostus. -10 pistettä. Siis jos se 40 asteen kuume johtui niistä mansikoista. Onneksi kesti vain pari päivää.
- Triatlon. 10 pistettä Essille ja Tiinalle hienosta suorituksesta!! Mutta kyllä jännittikin.. Reilu 8 minuuttia uinti, 55 minuuttia pyöräily ja 33 juoksi. Yhteensä 1tunti 37min. Vaikeinta oli ylivoimaisesti uinnin jälkeen pyöräily/juoksuhousujen kiskominen uimapuvun päälle. Siihen meni noin 10minuuttia. Ens vuonna uusiksi!
- Mökkeily. 10 pistettä! Taivassalon helmi. Jo nimi kertoo kaiken. Helmee!! Ja Urhon ihana pieni ystävä Jenna. Ja tietysti ekat uinnit meressä, paljuilut ja veneilyt. Ihanaa!! Ja ilmatkin suosivat.
- Mökkeily osa 2. Houtsar 10 pistettä. Vaikka tekisi mieli antaa miinus pisteitä verenhimoisista isännistä.
- Kesäinen Turku 10 pistettä. Aah.
- Hääjuhla Teijolla 10 pistettä. Maalaisromanttiset häät ruukki ympäristössä.
Mummin/mammapalvelut!!, Esakallion tanssit ja Someron yöelämä (ei ehkä ihan 10 pistettä..), Alet, Vaakahuone, veneilyt, saunat, uinnit, ja tietenkin ystävät, sukulaiset ja tuttavat.
Loma oli ihana, mut ei se arkikaan täällä vielä kovin kamalaa ole ollut. Lämmintä, joskin hieman ukkosen jyrinää joka päivä. Ihana oli nähdä sakemanni tuttujakin!
Ja lomahan jatkuu huomenna, kun ensimmäiset mp-lomailijat saapuu ja sitten maanantaina nokka kohti alppeja!!