Juhannuksen kunniaksi ajettiin Hollantiin, ihanille Hlavaty-Lehtisille. Hollanti oli jälleen kerran positiivinen yllätys. Kaikki hoituu englanniksi, kaupasta saa salmiakkia, ja seura oli tietenkin mitä parhain. Vain keli oli hieman ailahtelevainen, mutta kertaakaan ei kastuttu kunnolla.
Ensi viikonloppuna jatketaan Hollanti teemaa. Nyt on nimittäin luvattu tännekin superhelteitä. Niinpä ratkaisuna varasin meille vuoristohotellin Itävallasta. Omistajina hollantilainen pariskunta, ja hotellin nettisivut vain hollanniksi. Saako sieltäkin salmiakkia aamupalalla?
Ihanaa joka tapauksessa. Alppijärviä ja silmiä hiveleviä maisemia. Nyt pitää vaan pärjätä täällä tasamaalla vielä muutama päivä. Ja aloittaa sotkemalla polkupyörällä Hilkan kanssa muskariin naapurikylään. Kello on 9 ja mittari näyttää 25,8. Kesä on täällä!