Terveiset keväisestä Saksasta! Täällä tuntuu ihan selvästi ilmassa kevättä. Päivät ovat pidentyneet jo huimasti ja eilen oli valoisaa melkein kuuteen asti. Jee!!! Ja linnut visertää. Täksi viikoksi on luvassa jopa +14 asteen lämpötiloja, tosin huiman vesisateen saattelemana. Aika hyvä siis että ollaan nyt viikonloppuna ja loppuviikosta käyty ahkerasti käyttämässä Urhon uutta pulkkaa.
Tai ahkerasti ja ahkerasti, mut ollaan kuitenkin käyty. Kyllä Mummin stiga on kivempi, kun siihen mahtuu sekä lapsi että äiti. Tosin Urholla tuntuu olevan hauskaa myös yksin. Varsinkin kun isi uskaltaa antaa laskea yksin jo puolesta välistä rinnettä (pulkka on siis ns. vauvapulkka ja kaikki turvavehkeet kunnossa). Olivat meinaan pojat keskenään lauantaina mäessä. Täydellinen pulkkakeli; -6 astetta ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta. Mut sakemanneille liian kylmä, eli saivat todellakin olla kahdestaan.
Muuten täällä ollaan oltu pikkasen kipeinä. Ensin oksenteli Urho keskiviikon ja torstain välisenä yönä, mut jätti taudin siihe yöhön. Tosin mä ajattelin et nyt hän on ekaa kertaa kipeä ja vietettiin torstaina sairaspäivää. Noh, perjantaina mä sain sitten viettää oikein kunnon sairaspäivää, yhdessä vessanpöntön kanssa. Siis koko päivän. Onneksi oli perjantai ja Tero tulee silloin yleensä muutenkin aikaisemmin töistä kotiin. Ei ois ehkä jaksanut energistä (siis sen torstain jo sisällä "sairastanutta") Urkkia. Onneksi helpotti mullakin tauti ja olo oli ihan hyvä jo lauantaina iltapäivästä. Ja Tero sairasti tämän taudin niin kuin yleensä minä vatsataudit. Eli vatsa on hieman kipeä muutaman päivän, mut muuten olo hyvä. Hhm. Epäreilua. Mut mä kyllä uskon vakaasti, että palaan meidän perheen vastustuskyky-kuninkaaksi heti kesäkuun alkupäivien jälkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti