Ahaa, ennustukseni viikosta meni ihan mönkää. Jo tänään torstaina, Tero sai kilvet autoon ja auton liikkeelle! Wihuu!!
Ja heti pakattiin koko perhe autoon ja lähimpään supermarkettiin!! Mehuja, vishyä, olutta, viiniä ja shampanjaa takaluukku täyteen. Aah!
Okei myönnetään, myös perunoiden, porkkanoiden, bataattien ja muiden Urhon herkkujen kuljettaminen mäkeä ylös helpottui huomattavasti. Ja ennenkaikkea, kuten kunnon saksalaisen tulee ajatella, niitä voi ostaa nyt isommissa säkeissä eli halvemmalla!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti