sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Paluu arkeen

Lomat on lusittu ja arki alkanut niinkuin asiaan kuuluu eli sairastamalla. Siis Urho sairasti/sairastaa. Ensimmäistä kertaa oikeestaan kunnolla kipiä. Kuume nousi ihan yht'äkkiä ja nyt odotellaan tuleeko jotain flunssaa vielä perään. IKÄVÄÄ!! Jostain luin sanonnan Mom in need, is a mom indeed. No muutaman valvotun yön jälkeen voinen tuon sanonnan allekirjoittaa. Onneksi kuume laski jo! Edelleen on poika on kuitenkin kärttyinen eikä suostu nukkumaan kunnolla.

Noh, viikko aikaa vapun hulinoihin ja siihen mennessä kyllä parannutaan. Saadaan meinaan ystäviä kylään! Ja viime vappuna tuli näiden samaisten ystävien kanssa sovittua, että tänä vappuna me naiset saadaan juoda  skumppaa, kun viime vuonna oltiin molemmat simalinjalla (ja ukot ei niinkään, kröhöm kun muistelee Teron pantomiimia...). Että kyllä se shamppanjasta unelmointi pitää mielen virkeänä ja auttaa jaksamaan!

Niin ja ostettiin me uusi autokin! Wolkkarin Touran. Oikein perheauto. Siitä mä laitan kuvia heti kun me saadaan se käyttöön!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti