torstai 5. huhtikuuta 2012

Ja taas mennään!

Meillä on tässä oikein kunnon lomaputki ja taas pitäisi mennä. Eli huomenna Suomeen lomailemaan viikoksi! Jippii!!
Toivottavasti Urhokin jaksaa lomailla. On meinaan melkoinen meno päällä ja huh, kun äitiä pelottaa! Ensimmäiset askeleet on otettu ja ne pääty tietenkin tv-tason kulmaan. Ei ihan hirmu varmaa vielä tuo askellus.. No verta ei onneksi tullut ja huuto oli sen verran lujaa että tuskin on aivotärähdyskään. Pääsi poika kuitenkin äitin ja isin viereen varmuuden vuoksi nukkumaan että sain tarkkailtua yöllä. On se mahtavaa kun on oppinut liikkumaan!! Tosin yöllä voisi olla hieman enemmän paikallaan. Jossain vaiheessa havahduin kun Urho makasi keskellä sänkyä poikittain ja Tero aivan toisessa reunassa ja minä toisessa. Heh, otti Urho todella tilansa.

Nyt pääsiäisen viettoon. Ollaan Kuusjoki-Turku akselilla eli siellä päin liikkujat; SOITELKAA!! Vaik mä oon varmaan koko pääsiäisen vaan lenkillä. Heh, on meinaan taas alkanut maraton-treeni. Ei todellakaan ensimmäistä, ja tuskin viimestä kertaa. No, mut jos hetken aikaa ainakin jaksais. Ah, keväthuuma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti