| Oli täälläkin kunnon talvi. Parhaimmillaan mittari näytti -18! |
| Urholle hankittiin paikalliselta kirppikseltä hieno kantoreppu. |
| Urho viihdyttämässä itseään laivalla. Peilit on vaan niin ihania kun takasin katsoo maailman komein pikku poika! |
| Äiti taas viihdytti itseään ottamalla perhepotretteja, lahjakkaasti. Isiähän on kuvassa eniten, harmillisesti vain pää puuttuu.. |
| Hyvä viihdytin oli myös isin kännykkä! |
| Wienin marketeilla. |
| Valmiina Wienin valloitukseen. |
| Wienissä torilla oli myynnissa 9€:lla pajunkissoja. |
| Kauden ensimmäinen terassi! Mukana Mikko-pappa ja Ritva-täti. Kyllä kevät on ihanaa aikaa!! |
| Harmillisesti en osaa näitä kuvia kääntää, mutta ymmärrätte varmasti myös tästä kuvakulmasta mistä on kyse. Wienin metrossa. |
| Reipas matkustaja poika ei auringon takia paljon maisemia nähnyt! |
Achtung! Scheiße!
VastaaPoistaNiin ihania ihania ihania kuvia! Ja kannustan perhepotrettikuvien ottamisen jatkamiseen, toihan oli jo varsin lahjakas otos ja hienosti näkyi kuitenkin jokaista perheen jäsentä :-)
VastaaPoista