torstai 29. maaliskuuta 2012

Oli täälläkin kunnon talvi. Parhaimmillaan mittari näytti -18!

Urholle hankittiin paikalliselta kirppikseltä hieno kantoreppu.



Urho viihdyttämässä itseään laivalla. Peilit on vaan niin ihania kun takasin katsoo maailman komein pikku poika!

Äiti taas viihdytti itseään ottamalla perhepotretteja, lahjakkaasti. Isiähän on kuvassa eniten,  harmillisesti vain pää puuttuu..

Hyvä viihdytin oli myös isin kännykkä!

Wienin marketeilla.


Valmiina Wienin valloitukseen.

Wienissä torilla oli myynnissa 9€:lla pajunkissoja. 


Kauden ensimmäinen terassi! Mukana Mikko-pappa ja Ritva-täti. Kyllä kevät on ihanaa aikaa!!

Harmillisesti en osaa näitä kuvia kääntää, mutta ymmärrätte varmasti myös tästä kuvakulmasta mistä on kyse. Wienin metrossa.

                          Reipas matkustaja poika ei auringon takia paljon maisemia nähnyt! 


2 kommenttia:

  1. Niin ihania ihania ihania kuvia! Ja kannustan perhepotrettikuvien ottamisen jatkamiseen, toihan oli jo varsin lahjakas otos ja hienosti näkyi kuitenkin jokaista perheen jäsentä :-)

    VastaaPoista