lauantai 26. toukokuuta 2012

Päivä kuvina

Päivän kolme mielenkiintoisinta tapahtumaa kuvina.

Meille hankittiin noin kaksi viikkoa sitten monen vuoden miettimisen jälkeen 42 tuuman telkkari ja siihen sateliittipaketti, jossa aika monta kanavaa.. Mitä tekee ukko? Telkkaria kohta kääntyneenä katsoo kuitenkin mielummin kännykän ruudusta Matti ja Teppo dokumenttia Ylen areenasta. Mahtia!
Ystävänsä Jennan innoittamana myös Urhon pottailu edistyy. Tai ainakin se naurattaa kun äiti tai isi ähisee siinä vieressä. Ja sit voikin kakata matolle. Huomatkaa tyylikkäät lenkkivaatteet roikkumassa taustalla.

Phingsten ruusu naapurilta. Saksassa helluntai taitaa olla kova juhla. Muksuilla alko kouluista ja päiväkodeista kahden viikon helluntailoma ja duunareilla on maanantai vapaata. Naapuri toi meille helluntairuusun eli Phingsrosen. 

Tälläistä siis täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti