sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Wappua ja kevättä!






Kevät näyttää nyt kaikki parhaat puolensa! Kaikkea kivaa ja uutta ja mukavaa!!
Voikohan kevättä kiittää myös ihanien ystävien vierailusta, joka piristi niin mukavasti. Wappu meni siis kahden vauvan ja neljän aikuisen voimin, tosin melko rauhallisesti. Aurinko paistoi koko vierailun ajan, joten eräs iloinen ja pirteä aikuisvierailija lähti kohti Suomen kevättä auringon aiheuttama rakkula nenässä ja talvitakki Temmenhauseniin unohtuneena. Ups, mutta oli niin kivaa!

Vappuillallinen nautittiin kauniissa kevään illassa meitin parvekkeella.

Pakkohan sitä lakkia oli Urhonkin päähän kokeilla..
Wappuilun lomassa käytiin myös Ulmissa, hieman kävelyllä ja ihastelemassa Tonavan vartta. Tero ja Mikko myös reippailivat Ulmin tuomiokirkon torniin, josta muutama kiva kuva alempana.
Kivaa varmaan lueskella ja hengailla nurmikolla kun joutsenet on seuranaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti