Kohta blogi vaihtaa nimeä. Sen verran tiukkaa uutista tuli Nokialta, eli kaikki sen toiminta loppuu Ulmissa.
Voihan nakkimakkarakakkara. Sen verran avaudun et pitikö sen just tapahtua nyt kun ollaan saatu kaikki hommat kuntoon ja alettu viihtyä?? Löydetty kavereita ja alettu oppia edes vähän saksaa.
EPÄREILUA!!
Eli meillä on nyt kaikki ovet auki (paitsi siis tietenkin se takana oleva Nokian ovi, joka sulkeutui).
Sellasta ryventää täällä. Olihan tämä uutinen odotettavissa, mut ois voinut edes pari kuukautta tai puoli vuotta pidempään voinut kestää. Ois päästy enemmän mukaan saksalaiseen toimintaa ja opittu kieltä. Ois työnhakukin mukavempaa.
Sellasta. Mihis nyt??
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti