lauantai 3. joulukuuta 2011

netin ääreen

Lempparit  Saksassa ilmoittautuvat! Olemma pääseet tilapäisasuntoon ja täällä toimii netti!!! Eli päivitystä luvassa. Kertomatta on ainakin neuvosto-virolaiset muuttomiehet, Urhon ensimmäinen lento ja ensivaikutelmat Ulmista. Nyt tosin kohti kaupungin valoja, mutta palaan asiaan hyvinkin pian!!!

1 kommentti:

  1. Kommenttina ettei suomi ihan noin paljon ole unohtunut kuin voisi tekstistä päätellä. Urho poikaa vaan kirjoittaa äitin kanssa yhdessä!

    VastaaPoista