Lempparit Saksassa ilmoittautuvat! Olemma pääseet tilapäisasuntoon ja täällä toimii netti!!! Eli päivitystä luvassa. Kertomatta on ainakin neuvosto-virolaiset muuttomiehet, Urhon ensimmäinen lento ja ensivaikutelmat Ulmista. Nyt tosin kohti kaupungin valoja, mutta palaan asiaan hyvinkin pian!!!
Kommenttina ettei suomi ihan noin paljon ole unohtunut kuin voisi tekstistä päätellä. Urho poikaa vaan kirjoittaa äitin kanssa yhdessä!
VastaaPoista