maanantai 28. marraskuuta 2011

Pakkaamisen kauhistus

Pakkaaminen on nyt vihdoin suoritettu ja odottelen tässä muuttofirman ihmisiä tulevaksi. Mennyt viikko on kyllä ollut aika raskas. Kaikkihan alkoi hyvin menneillä läksiäisjuhlilla viime viikon lauantaina, niistä kiitos vielä kaikille osallistuneille!! Oli niin kiva nähdä kaikkia! Noh, mutta tulihan niistä myös kaikkien aikojen kauhein kankkunen. Taitaa olla että harjoittelun puute näkyi omassa käytöksessä aika vahvasti ja huonostihan siinä sitten kävi. Eikä se tiistaina täyteen tullut 30-v auttanut asiaa. Noh, mikäänhän ei kruunaa keskiviikolle jatkuvaa kankkusta ja ikäkriisiä niin kuin kuumeinen puolivuotias! Oltiin meinaan maanantaina viimeisellä neuvolatädin käynnillä ja Urho sai mittavat rokotukset, jotka tietenkin sitten johtivat 39,8 asteen kuumeeseen tiistai-iltana. Mites se sanonta menee: Mum in need, is a mum indeed. Ei paljon nukuttu yöllä. Onneksi kumminkin tiedossa oli ettei Urho sinällään kipeä ollut, vaan kuume johtui yksinomaan rokotteista. Onneksi kuume laskikin jo keskiviikkona!

Yhdistelmä kankkunen, kipeä lapsi ja aivan hirveän kova jännitys on kuitenkin aika turmiollinen pakkausta ajatellen. Musta tuntuu että olen pyörinyt ympyrää täällä nyt viikon. Siirrellyt lasitavaraa paikasta toiseen ja miettinyt mitä otetaan mukaan, mitä jätetään, mitä tarvitaan mahdollisesti seuraavan kolmen kuukauden aikana ja mitä voi laittaa roskiin. Kauhia homma!!

1 kommentti:

  1. Mutta tulipahan tehtyä! Täällä odotellaan jo kovasti tarinaa siitä, miten matka meni... Johan te siellä olette pian jo pari vuorokautta olleet ;-) Okei, odotellaan, odotellaan...

    VastaaPoista