Meillä on Urhon kanssa hyvin syvälle piirtyneet rutiinit, joita vain tälläiset turhat sadepäivät koettelevat. Eli herätään, syödään puuro, leikitään, otetaan aamu-unet parvekkeella, syödään, leikitään, mennään lenkille ja sit isi tuleekin jo kotiin.
Aamuiset päikkärit on siirretty parvekkeelle teknisistä syistä, eli jotta kerkeisin Urhon nukkuessa kokkailemaan, siivoilemaan ja opiskelemaan saksaa. (Aiemmin käveltiin nämäkin torkut)
Vaan kuinkas on käynyt? Kämppä on kuin tornadon kokenut, Urholainen saa vielä suht hyvät sapuskat, mutta minä syön sitä mitä kaapissa sattuu olemaan (esim. tänään Urholle paistamaani kanaa eli siis ilman mausteita, raejuustoa ja tervaleijonia) ja saksa ei ole edennyt lainkaan.
Ja syy tähän kaaokseen? Ihanainen blogimaailma. Olen jäänyt koukkuun useampaan blogiin. Tai ainakin suu auki ihmettelemään, että mistä ihmeestä nyt tuulee ja olenko ihan pudonnut yhteiskunnan kärryiltä..
Tässä nimittäin muutama huomioni suomalaisesta blogimaailmasta.
1. kirjoittaja eli blogisti on hyvin usein nainen, aiheenaan joko sisustaminen, laihduttaminen, ruuanlaitto tai vaatteet.
2. Valkoisella sisustaminen on todella in. Oikeesti on vaikka kuinka paljon blogeja joissa keskitytään vain ja ainoastaa valkoisella sisustamiseen.
3. Suomessa on oikeasti vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka vaan pläräilee vaatesaittien nettikatalogeja ja julkaisee niistä suosikkejaan. Ja saa siitä korvausta. Ja ne tekee siitä siis useamman postauksen päivässä.
4. Jengilla on joka päivä uusi "päivän asu" josta julkaistaan kuva.
5. Melko harva bloggaa ja vielä harvempi blogikommentoi omalla nimellään tai kasvoillaan.
Oikeesti. Mähän tietty käyn kattomassa vaan suosituimpia blogeja eli ne mitkä ovat suosituimpien listoilla. Ja tietysti nautin siitä että saan niitä pällistellä ja kauhistella. Silti, luulis että siihenkin joukkoon mahtuis ees jokunen esim yhteiskuntaa tai yleisimmin maailmanmenoa käsittelevä blogi. Mut ehkä ne on jossai muissa listoissa. Tai muilla kielillä. Täytynee vielä etsiä.
Tai sit tää on kaikki sitä googlen täsmämarkkinointia. Eli valkoinen sisustus ois mullekin nyt hyvä. Ou nou.
Jaa, söit sit leijonat. Tässä on sulle maailmanmenoa: http://teknokekko.vuodatus.net
VastaaPoistaYou had your chance with them!!
VastaaPoista