Takana ensimmäinen äitienpäivä äitinä. Ihanaiset Urho ja Tero järjestivät varsin spektaakkelimaisen aamiaisen lahjoineen ja kuohuviineineen. Äiti sai lökötellä sängyllä ja kuunnella kun isä ja poika rakensivat aamiaista. Mansikoita koko aamun maistellu Urho toi lopulta äitille aamiasen vuoteeseen, joskin teknisistä syistä se lopulta nautittiin ruokapöydän äärellä. Tarjolla oli ainakin kuohuviiniä, maitolatte, omenamehua, lämpimiä mozzarella-leipiä itsetehdyllä pestolla, maukas sämpylä, croissantti mansikkahillolla, serranoa melonilla ja mansikoita. Unohtuikohan jokin? Kuvakin olisi, mutta jossain kameran kätköissä.
Aamiaisen kruunasi lahjana saamani ihana sydänriipus, jonka pojat olivat käyneet ostamassa.
 |
| Mahtava kakku, huono kuva! |
Mahtavan aamiaisen jälkeen ei sitten tarvinnutkaan muuta kuin odotella iltapäiväkahvia ja Teron luomaa mahtavaa kakkua. Lounaan pystyi hyvin skippaamaan. Kermainen mansikkakakku, jota mestari oli hieman tuunannut muroilla ja tuorajuustolla. Nam! Ja annoin muuten äitiepäivän kunniaksi Urhonkin ihan pikkasen maistaa. Seuraavaksi poika saakin kakkua sitten vasta 1-vuotis juhlissaan, jotta pysyis ees joku roti..
Tekis niin mieli lisätä tähän joku superhieno kuva musta ja Urhosta eiliseltä, mut huonolta näyttää. Mä meinaan en saa niitä kameralta ulos. Vihaan tietotekniikkaa.

Kuten näkyy, minä ja tietokone emme todellakaan tule juuri nyt toimeen. Olkoon siis vinossa tämä viimeinen kuva, jossa poseeravat maailman paras poika ja maailman paras ukko.
Niin ja kuvan otti siis maailman paras vaimo ja maailman paras äiti. Ainakin meidän mielestämme. -T&U
VastaaPoista