Meillä kuluu aika nykyään kovin rattosasti. Urho on nimittäin aivan rakastunut laulamiseen.
Ei ole paikkaa missä ei voisi laulaa lurittaa. Kotona tietenkin joka paikassa, ulkoilemassa, kaupassa, kylässä, kerhossa ja missä ikinä mennäänkin.
Eikä ole sellaista lausetta mistä Urho urhonen ei laulu laulusta saisi kehitettyä. Tai siis muisteltua, koska kaikki laulut ovat lasten CD:ltä. Itse hän ei vielä sävellä.
Parasta on kyllä aamuisin. Kun äiti sanoo huomenta, Urho aloittaa. Huomenta sormet, huomenta vaan. Huomenta sormet, huomenta vaan. Aamusta päivä alkaa.
Ja sellaisella volyymillä että koko kylä varmasti kuulee.
Mutta jo alkaa päivä leppoisasti!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti