Ai, ai äidin ylpeyttä.
Urho on vihdoin oppinut olemaan ilman vaippaa. JEE!! Eilen uskalluttiin ensimmäistä kertaa oikeen lenkille ilman vaippavahvistusta. Koko 5km lenkki (noin 2 tuntia Urhon vauhtia) mentiin ja hienosti meni.
Vaikka mulla oli tietty parit vaihtohousut mukana.
Ja vaihtokengät.
Ja vaippa.
Luotto oli siis kova.
Muuten Urhon kanssa saakin jatkaa jo tutuksi tullutta lahjo, uhkaile, kiristä -linjaa. Tämän päivän kiristyksen kohde on iltapäiväksi luvattu uintireissu paikalliseen halliin. Saa nähdä toteutuuko poikien reissu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti