Mä päätin aloittaa pakkaamisen. Lakanoista. Helppo kohde aloittaa ajattelin.
Noh, päästäkseni lakanakaappiin piti raivata tieltä muutama este. Matkalla yhdestä muovikassista löytyi varmasti viime keväinen mandariini. Jam. Ja Lauran ja Elinan joululahjat, jotka tais jäädä viime vuonna antamatta. (ne menee nyt UNWomenin myyjäisiin eli turha tytöt itkeä niiden perään). Lisäksi komeron edessä oli muutama muu muovikassi, jotka ovat vahvasti menossa jonnekkin, kunhan vain tietäisivät minne. Saksaan ne ei ainakaan ole tulossa.
Pakkauksen lopputulos oli, että kun vihdoin olin saanut kaapin oven auki ja kannettua harkinnan jälkeen kaksi lakanaa "Mukaan lähtevät tavarat" -kohtaan sohvalle heräsi Urho ja pakkaus sai unohtua ja bataatin syöminen alkaa.
Noh, olihan siinä jo tekemistä et sain kaksi lakanaa ulos kaapista ja siirrettyä sohvalle. Ja sen seurauksena siirsin kaikki sen lakanakomeron edessä olevat pussukat pitkin kämppää.
Musta tuntuu et Tero tulee todella arvostamaan tätä mun pakkausta!!
Nyt me jatketaan Urhon kanssa minareetin kutsuhuudon harjoittelua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti