tiistai 1. marraskuuta 2011

Kohti byrokratian pyörteitä


Me suunnataan Urkin kanssa kohta kohti Kelan ja vakuutusyhtiöiden ihanaa byrokratia viidakkoa, mutta sitä ennen pari fiilistelykuvaa ristiäisistä.. Erityisesti tota juustokakkua.. Vaikka kyllä Urho oli kolme kiloa pienempänäkin aika syötävä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti