tiistai 29. toukokuuta 2012

Urhon 18-v synttärit.

Mä oon niin kauhea äiti. Oikeesti. Mut mun on pakko hehkuttaa tätä. Me saatiin nimittäin eilen niin mahtavaa materiaalia videolle, kun Urho kakkas ekan kerran pottaan. Ja siis hehkutan nimenomaan sitä videota, vaikka kakan osuminen kerrankin maton sijasta pottaan on sekin hieno juttu.

Mut siis ihan oikeesti, me kuvattiin se! Heheh! Pikkasen vinksahtanutta porukkaa, tiedetään. Ja nyt mä vielä kehtaan sen julkisesti myöntää!

Oltiin ensin koko päivä Stuttgartin eläintarhassa 100 000 muun ihmisen kanssa, ja Tero oli ihan poikki kun tultiin takasin. Aurinkoa melkein 30astetta, kauhia määrä lapsia plus ajamiset. Joten hän hipsasikin heti nukkumaan kun kotiuduttiin kuudelta, -siis pesi hampaat ja kaikkea. No sit kun me Urhon kanssa alettiin ähkimään vessassa (siis vain Urho pytyllä, minä tsempaten vieressä)puoli tuntia myöhemmin, niin Terokin teki tämän kuultuaan nousemuksen ja tuli tsemppaamaan viereen. Ja otti sattumalta koko päivän mukana roikkuneen kameran mukaan. Ja kuinka ollakkaan tuli kakka, pottaan! Ja siitä tuli video! Ja vielä just sellanen video mitä näytetään Urhon 18-v synttäreillä, tai jossain muussa yhtä hyvässä tilanteessa. Harmi etten osaa sitä tähän liittää, se on meinaan mainio.

Lyhykäisyydessään siinä ensin ponnistetaan ja ähkitään (poika ja äiti) ja sitten kun tulos on selvillä, Urho ensin flirttailee selvästi kameralle (nostelee kulmiaan ja hymyilee) ja sitten taputtaa itselleen!! Niin mahti pätkä. Ja niin just sellanen mitä vanhemmat näyttävät täysikäistyneen synttäreillä ja toista nolottaa. Mut se on vaan niin hyvä. Ja Urho siinä niin söpö.

Okei, mul on vähän tylsää. Mut tulipahan tämäkin kerrottua. Vois ehkä keskittyä niihin 1-v synttäreihin, jotka on kuukauden päästä, eikä siihen miten nolaan lapseni 18-vuoden päästä. Anteeksi, 17-vuoden ja kolmen viikon. Heh!

4 kommenttia:

  1. Kakka on hyvin iloinen asia! Ehdottaisin että alkaisitte kuvaamaan tämän aiheen ympäriltä uutta tosi tv -sarjaa? Myös isän ura miimikkona, johon myös liittyy kakka -teema, voitaisiin yhdistää samaan pakettiin. Ehkä myös legendaarinen sammakko video, vaikka aihe ei ihan läheltä liippaakaan. Tai kakkaavat kai ne sammakotkin? Hyvä Urho! Hyvä Esko! Ja hyvä kameramies Tero!

    VastaaPoista
  2. Nyt äkkiä kakkavideo levitykseen! Siis se Urhon!!!

    VastaaPoista