Juuri kun edellisessä postauksessa naureskelin aikaiselle jouluhulinalle, niin miten käy?
Sorruttiin tietenkin heti kauppareissulla. Ostettiin nimittäin jo joulukalenteri.
Ensimmäisenä jouluna täällä kuulimme huhua saksalaisten erikoisista joulukalentereista. Niitä on kuulemma joka makuun. Suklaisia ja muita.
Viime jouluna lähdimme tutkimaan asiaa enemmän. Ja mitä löytyi? Viinakalenteri! Terolle tietenkin, olinhan itse raskaan. Älyttömään 10 euron hintaa. Jokaiselle 24. aamulle pieni viinapullo. Mahtavaa, joskin useamman kerran mietittiin kuinka Suomessa tälläiseen suhtauduttaisiin.
Mitä sitten eilen löytyi? Noh, olutkalenteri! 24.päivälle erilainen puolen litran olutpullo. Mahtavaa!
Ja mikä hienointa? Mä en olekaan tänä vuonna raskaana!!
Mä ja Jaakko halutaan kans olutkalenterit!!!!!
VastaaPoistaHeh, voi tulla vähän kalliiksi lähettää.. Tulkee tänne ostamaan!! (vaikka reilu 12kiloa voi olla aika paljon matkalaukussakin..)
VastaaPoistaOn kyllä hieno. Pitäiköhän mun ruveta maahantuomaan niitä?
Kyllä ehdottomasti. Sulla on jo kaksi ostajaa odottamassa. :)
VastaaPoista