maanantai 7. marraskuuta 2011

Kaaoksen keskellä tanner tärisee

Koska viime viikolla alkanut pakkaus on suurimmaksi osaksi jäänyt tavaran siirtelyn asteelle, on olohuoneemme tällä hetkellä entistäkin suuremmassa kaaoksessa. Tavaraa ja huonekalua on siellä sun täällä, eikä pihalla variseva neulaskuusi ja kenkien mukana sisälle kantautuvat neulaset juuri auta asiaa. Urhon leikkimatto on kuitenkin pitänyt pintansa. Se on pysynyt suht siistinä ja ollut kovassa käytössä, keskellä olohuonetta. Kääntymisen harjoittelu on ollut käynnissä nyt jo ainakin puolitoista kuukautta. Urho pääsee näppärästi kyljelleen, mutta koska ei kuitenkaan mahalleen asti, loppuu yrittäminen aika usein kyljelleen oloon. Ja kun viime viikolla hän vielä keksi miten mainiosti pääsee kylkimiirua eteenpäin (tosin niin että pää on aina keskellä mattoa), niin mikäs siinä sitten ollessa kyljellään.

Tänään tapahtui kuitenkin muutos. Vaikken ole ihan varma lasketaanko tämä mahallaan oloksi?

4 kommenttia:

  1. Lasketaan. Ainakin se seuraava laskettiin. Ja meidän pihalla ei ole yhtään kuusta, naapurissa on sitten kokonainen lehtikuusimetsä.

    VastaaPoista
  2. Biologin tyttärenä tiesin tietenkin kokoajan että kyseessä on lehtikuusi eikä neulaskuusi...

    VastaaPoista
  3. Hehei, go Urho! Meilläkin on sitten odotettavissa vissiin 1,5 kk päästä uutisia - tänään nimittäin neiti päätyi ekan kerran kyljelleen :-) Jänskää!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa!! Hyvä Jenna! Enkä kyllä usko että muilla menee ihan yhtä kauan kuin Urkilla..
    Tuli oikeen Jennaa (ja äitiä tietty) ikävä!

    VastaaPoista